$59,000,000$1,500,000/EBITDA

Een innovatief, snelgroeiend reis-technologie- en mediabedrijf gevestigd in Zuid-Europa, gespecialiseerd in gecureerde groepsreizen naar meer dan 50 landen. Het bedrijf, dat actief is op het snijvlak van toerisme, contentcreatie e ...

$59,000,000$1,500,000/EBITDA
$1,500,000
$1,600,000

Een toonaangevende, snelgroeiende reisorganisatie gespecialiseerd in premium, gecureerde groepsreiservaringen voor millennials en Gen Z. Het merk verbindt soloreizigers met onvergetelijke, wekenlange ontsnappingen in wereldwijde b ...

$1,600,000
TBD
property

Internationale online reisboeking

EBITDA

$1,500,000

Gross

$49,000,000

Price

$59,000,000
property

Platform Reiservaringen

EBITDA

TBD

Gross

$3,000,000

Price

$1,600,000

Internet Bedrijven For Sale

Internetbedrijven te koop, Vind de beste gevestigde internetbedrijven te koop, Internetbedrijven te koop Marktplaats, Koop een internetbedrijf in, Internetbedrijven te koop, Ontdek mogelijkheden voor ondernemers in de Verenigde Staten, Internetbedrijven te koop. Blader door de beste internetbedrijven te koop die nu beschikbaar zijn om te kopen, internetbedrijven te koop, Verken internetbedrijven te koop, internetbedrijven te koop, internetbedrijfskansen.

Een innovatief, snelgroeiend reis-technologie- en mediabedrijf gevestigd in Zuid-Europa, gespecialiseerd in gecureerde groepsreizen naar meer dan 50 landen. Het bedrijf, dat actief is op het snijvlak van toerisme, contentcreatie en gemeenschapsbetrokkenheid, heeft zich snel ontwikkeld tot een van de top drie spelers op de thuismarkt. Door gebruik te maken van een unieke mix van digitale marketing, door influencers geleide routes en kant-en-klare ervaringen, biedt het bedrijf een zeer gedifferentieerd waardevoorstel in een groeiende markt van meer dan € miljard.

Ondanks de korte geschiedenis heeft een onderscheidend en innovatief waardevoorstel het bedrijf in staat gesteld om te worden erkend als hooggekwalificeerd en een van de pioniers in zijn referentiemarkt, die wordt vertegenwoordigd door een snel groeiend en gefragmenteerd concurrentielandschap. Het bedrijf heeft een flexibel en schaalbaar bedrijfsmodel dat kan worden gekopieerd in andere landen, wat de weg vrijmaakt voor een succesvol internationaliseringsplan voor de komende jaren.

Kernpunten

  • Opgericht: 2019

  • Locatie: Hoofdkantoor in Zuid-Europa met een tweede kantoor in Milaan en een pas geopend Spaans filiaal

  • Medewerkers: 60+ medewerkers en 220+ professionele reiscoördinatoren

  • 2024 Inkomsten (pro forma geconsolideerd): €49M

  • 2025 Verwachte inkomsten: €78,6M

  • 2025 Verwachte EBITDA: €2.6M

  • Aantal passagiers (cumulatief): 44,000+

  • Reizen in 2025: 1.800+ geplande groepsreizen

  • Instagram-community: 600.000+ volgers met 1,05% betrokkenheid

Bedrijfsmodel

  • Kernactiviteiten:

    • Volledig verzorgde en meeslepende groepsreiservaringen

    • Eigen reisontwerpen geleid door professionele coördinatoren en beïnvloeders

    • Productie van digitale inhoud en mediacampagnes voor intern gebruik en merkpartners

  • Inbegrepen diensten: Vluchten, accommodatie, activiteiten, lokaal vervoer, verzekering en coördinatie ter plaatse

  • Schaalbaarheid: Volledig digitaal, asset-light model met uitbestede inkoop en IT-ontwikkeling

  • Inkoop: Beheerd via exclusieve overeenkomsten met verbonden partijen

  • Door de gemeenschap geleid: Hoge retentie- en verwijzingsratio met groeiend merkvertrouwen en loyaliteit

Marktpositie en concurrentievoordeel

  • In de top 3 van aanbieders van ervaringsreizen naar omzet en volume in Italië

  • Best-in-class EBITDA-marges en groeitraject ten opzichte van branchegenoten

  • Toonaangevende prestaties in sociale media en merkbetrokkenheid

  • Uniek klantenprofiel: 18-45-jarige reizigers op zoek naar authentieke, sociale en avontuurlijke ervaringen

  • Kosten voor klantenwerving (2024): €104

  • Levensduurwaarde (2024): €3.967

  • LTV/CAC-verhouding: 38x

  • 2024 Behoudspercentage: 20%

Strategische groeifactoren

  • Geografische uitbreiding:

    • Spanje dochteronderneming operationeel

    • Lopende M&A-verkenningen in Frankrijk en Duitsland

  • Productuitbreiding:

    • Thematische ervaringen (bijv. muziekfestivals, door influencers geleide tours)

    • Gediversifieerde prijsstrategie voor bredere demografische aantrekkingskracht

  • Gemeenschapsgeld verdienen:

    • Samenwerkingsverbanden met merken (bijv. Fujifilm, Warner Music, Tinaba)

    • Evenementen (bijv. Si Vola Fests met Italiaanse topartiesten)

Doelgroep

  • Digitaal ingestelde, sociaal actieve soloreizigers van 18-45 jaar

  • Alleenstaanden die veel geld uitgeven en vaak meerdere reizen boeken

  • Gemotiveerd door unieke culturele onderdompeling, vriendschap en avontuur

  • 91% herhalingsinteresse en 98% doorverwijsintentie onder onderzochte klanten