Contact M&A Advisor

    [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
    Volledige naam
    [/wpmlcf7-1-text]


    [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
    Bedrag in $
    [/wpmlcf7-4-number]


    [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
    Maanden
    [/wpmlcf7-5-number]




    Internationale online reisboeking

    Beschrijving

    L#20250931

    Een innovatief, snelgroeiend reis-technologie- en mediabedrijf gevestigd in Zuid-Europa, gespecialiseerd in gecureerde groepsreizen naar meer dan 50 landen. Het bedrijf, dat actief is op het snijvlak van toerisme, contentcreatie en gemeenschapsbetrokkenheid, heeft zich snel ontwikkeld tot een van de top drie spelers op de thuismarkt. Door gebruik te maken van een unieke mix van digitale marketing, door influencers geleide routes en kant-en-klare ervaringen, biedt het bedrijf een zeer gedifferentieerd waardevoorstel in een groeiende markt van meer dan € miljard.

    Ondanks de korte geschiedenis heeft een onderscheidend en innovatief waardevoorstel het bedrijf in staat gesteld om te worden erkend als hooggekwalificeerd en een van de pioniers in zijn referentiemarkt, die wordt vertegenwoordigd door een snel groeiend en gefragmenteerd concurrentielandschap. Het bedrijf heeft een flexibel en schaalbaar bedrijfsmodel dat kan worden gekopieerd in andere landen, wat de weg vrijmaakt voor een succesvol internationaliseringsplan voor de komende jaren.

    Kernpunten

    • Opgericht: 2019

    • Locatie: Hoofdkantoor in Zuid-Europa met een tweede kantoor in Milaan en een pas geopend Spaans filiaal

    • Medewerkers: 60+ medewerkers en 220+ professionele reiscoördinatoren

    • 2024 Inkomsten (pro forma geconsolideerd): €49M

    • 2025 Verwachte inkomsten: €78,6M

    • 2025 Verwachte EBITDA: €2.6M

    • Aantal passagiers (cumulatief): 44,000+

    • Reizen in 2025: 1.800+ geplande groepsreizen

    • Instagram-community: 600.000+ volgers met 1,05% betrokkenheid

    Bedrijfsmodel

    • Kernactiviteiten:

      • Volledig verzorgde en meeslepende groepsreiservaringen

      • Eigen reisontwerpen geleid door professionele coördinatoren en beïnvloeders

      • Productie van digitale inhoud en mediacampagnes voor intern gebruik en merkpartners

    • Inbegrepen diensten: Vluchten, accommodatie, activiteiten, lokaal vervoer, verzekering en coördinatie ter plaatse

    • Schaalbaarheid: Volledig digitaal, asset-light model met uitbestede inkoop en IT-ontwikkeling

    • Inkoop: Beheerd via exclusieve overeenkomsten met verbonden partijen

    • Door de gemeenschap geleid: Hoge retentie- en verwijzingsratio met groeiend merkvertrouwen en loyaliteit

    Marktpositie en concurrentievoordeel

    • In de top 3 van aanbieders van ervaringsreizen naar omzet en volume in Italië

    • Best-in-class EBITDA-marges en groeitraject ten opzichte van branchegenoten

    • Toonaangevende prestaties in sociale media en merkbetrokkenheid

    • Uniek klantenprofiel: 18-45-jarige reizigers op zoek naar authentieke, sociale en avontuurlijke ervaringen

    • Kosten voor klantenwerving (2024): €104

    • Levensduurwaarde (2024): €3.967

    • LTV/CAC-verhouding: 38x

    • 2024 Behoudspercentage: 20%

    Strategische groeifactoren

    • Geografische uitbreiding:

      • Spanje dochteronderneming operationeel

      • Lopende M&A-verkenningen in Frankrijk en Duitsland

    • Productuitbreiding:

      • Thematische ervaringen (bijv. muziekfestivals, door influencers geleide tours)

      • Gediversifieerde prijsstrategie voor bredere demografische aantrekkingskracht

    • Gemeenschapsgeld verdienen:

      • Samenwerkingsverbanden met merken (bijv. Fujifilm, Warner Music, Tinaba)

      • Evenementen (bijv. Si Vola Fests met Italiaanse topartiesten)

    Doelgroep

    • Digitaal ingestelde, sociaal actieve soloreizigers van 18-45 jaar

    • Alleenstaanden die veel geld uitgeven en vaak meerdere reizen boeken

    • Gemotiveerd door unieke culturele onderdompeling, vriendschap en avontuur

    • 91% herhalingsinteresse en 98% doorverwijsintentie onder onderzochte klanten

    Basic Details

    Target Price:

    EUR 59,000,000

    Gross Revenue

    $49,000,000

    EBITDA

    $1,500,000

    Business ID:

    L#20250931

    Country

    Italië

    Detail

    Business ID:L#20250931
    Target Price: EUR 59,000,000
    Gross Revenue:$49,000,000
    EBITDA:$1,500,000
    Target Price / Revenue:1.2x
    Target Price / EBITDA:39.33x
    Contact M&A Advisor

      [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
      Volledige naam
      [/wpmlcf7-1-text]


      [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
      Bedrag in $
      [/wpmlcf7-4-number]


      [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
      Maanden
      [/wpmlcf7-5-number]




      Similar Businesses

      Published on november 3, 2025 op 3:59 pm. Bijgewerkt op november 3, 2025 op 3:59 pm

      Platform Reiservaringen

      $1,600,000

      Internet Bedrijven


      PREVIOUS PROPERTY

      Gelicentieerd Zwitsers cryptofintech platform

      NEXT PROPERTY

      40-jarige historische productie van pastamachines en -fabrieken Made in Italy

      Een innovatief, snelgroeiend reis-technologie- en mediabedrijf gevestigd in Zuid-Europa, gespecialiseerd in gecureerde groepsreizen naar meer dan 50 landen. Het bedrijf, dat actief is op het snijvlak van toerisme, contentcreatie en gemeenschapsbetrokkenheid, heeft zich snel ontwikkeld tot een van de top drie spelers op de thuismarkt. Door gebruik te maken van een unieke mix van digitale marketing, door influencers geleide routes en kant-en-klare ervaringen, biedt het bedrijf een zeer gedifferentieerd waardevoorstel in een groeiende markt van meer dan € miljard.

      Ondanks de korte geschiedenis heeft een onderscheidend en innovatief waardevoorstel het bedrijf in staat gesteld om te worden erkend als hooggekwalificeerd en een van de pioniers in zijn referentiemarkt, die wordt vertegenwoordigd door een snel groeiend en gefragmenteerd concurrentielandschap. Het bedrijf heeft een flexibel en schaalbaar bedrijfsmodel dat kan worden gekopieerd in andere landen, wat de weg vrijmaakt voor een succesvol internationaliseringsplan voor de komende jaren.

      Kernpunten

      Bedrijfsmodel

      Marktpositie en concurrentievoordeel

      Strategische groeifactoren

      Doelgroep