© 2025 MergersCorp M&A International.
Een innovatief, snelgroeiend reis-technologie- en mediabedrijf gevestigd in Zuid-Europa, gespecialiseerd in gecureerde groepsreizen naar meer dan 50 landen. Het bedrijf, dat actief is op het snijvlak van toerisme, contentcreatie en gemeenschapsbetrokkenheid, heeft zich snel ontwikkeld tot een van de top drie spelers op de thuismarkt. Door gebruik te maken van een unieke mix van digitale marketing, door influencers geleide routes en kant-en-klare ervaringen, biedt het bedrijf een zeer gedifferentieerd waardevoorstel in een groeiende markt van meer dan € miljard.
Ondanks de korte geschiedenis heeft een onderscheidend en innovatief waardevoorstel het bedrijf in staat gesteld om te worden erkend als hooggekwalificeerd en een van de pioniers in zijn referentiemarkt, die wordt vertegenwoordigd door een snel groeiend en gefragmenteerd concurrentielandschap. Het bedrijf heeft een flexibel en schaalbaar bedrijfsmodel dat kan worden gekopieerd in andere landen, wat de weg vrijmaakt voor een succesvol internationaliseringsplan voor de komende jaren.
Opgericht: 2019
Locatie: Hoofdkantoor in Zuid-Europa met een tweede kantoor in Milaan en een pas geopend Spaans filiaal
Medewerkers: 60+ medewerkers en 220+ professionele reiscoördinatoren
2024 Inkomsten (pro forma geconsolideerd): €49M
2025 Verwachte inkomsten: €78,6M
2025 Verwachte EBITDA: €2.6M
Aantal passagiers (cumulatief): 44,000+
Reizen in 2025: 1.800+ geplande groepsreizen
Instagram-community: 600.000+ volgers met 1,05% betrokkenheid
Kernactiviteiten:
Volledig verzorgde en meeslepende groepsreiservaringen
Eigen reisontwerpen geleid door professionele coördinatoren en beïnvloeders
Productie van digitale inhoud en mediacampagnes voor intern gebruik en merkpartners
Inbegrepen diensten: Vluchten, accommodatie, activiteiten, lokaal vervoer, verzekering en coördinatie ter plaatse
Schaalbaarheid: Volledig digitaal, asset-light model met uitbestede inkoop en IT-ontwikkeling
Inkoop: Beheerd via exclusieve overeenkomsten met verbonden partijen
Door de gemeenschap geleid: Hoge retentie- en verwijzingsratio met groeiend merkvertrouwen en loyaliteit
In de top 3 van aanbieders van ervaringsreizen naar omzet en volume in Italië
Best-in-class EBITDA-marges en groeitraject ten opzichte van branchegenoten
Toonaangevende prestaties in sociale media en merkbetrokkenheid
Uniek klantenprofiel: 18-45-jarige reizigers op zoek naar authentieke, sociale en avontuurlijke ervaringen
Kosten voor klantenwerving (2024): €104
Levensduurwaarde (2024): €3.967
LTV/CAC-verhouding: 38x
2024 Behoudspercentage: 20%
Geografische uitbreiding:
Spanje dochteronderneming operationeel
Lopende M&A-verkenningen in Frankrijk en Duitsland
Productuitbreiding:
Thematische ervaringen (bijv. muziekfestivals, door influencers geleide tours)
Gediversifieerde prijsstrategie voor bredere demografische aantrekkingskracht
Gemeenschapsgeld verdienen:
Samenwerkingsverbanden met merken (bijv. Fujifilm, Warner Music, Tinaba)
Evenementen (bijv. Si Vola Fests met Italiaanse topartiesten)
Digitaal ingestelde, sociaal actieve soloreizigers van 18-45 jaar
Alleenstaanden die veel geld uitgeven en vaak meerdere reizen boeken
Gemotiveerd door unieke culturele onderdompeling, vriendschap en avontuur
91% herhalingsinteresse en 98% doorverwijsintentie onder onderzochte klanten
© 2025 MergersCorp M&A International is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities (“Members”) located throughout the world to provide Investment Banking, Corporate Finance, and Advisory Services and other client-related professional services. The Member Firms (“Members”) are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit our Disclaimer: https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International's franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States.
The franchising program is offered by MergersUK Limited, a UK Company with its registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom.
MergersCorp M&A International provides strategic business advisory services, including preparing companies for growth and capital access. Through partnerships with licensed investment bankers, clients can access tailored capital-raising solutions.
U.S. Investment Banking Securities transactions are exclusively conducted by Spektrum Capital Advisors LLC, a Registered Representative of, and Securities Products offered through, BA Securities, LLC, a FINRA-registered broker-dealer. Check the background of investment professionals associated with this site on Broker Check.
This website is operated by MergersUS Inc a US Corporation with registered office at
Beschrijving
Een innovatief, snelgroeiend reis-technologie- en mediabedrijf gevestigd in Zuid-Europa, gespecialiseerd in gecureerde groepsreizen naar meer dan 50 landen. Het bedrijf, dat actief is op het snijvlak van toerisme, contentcreatie en gemeenschapsbetrokkenheid, heeft zich snel ontwikkeld tot een van de top drie spelers op de thuismarkt. Door gebruik te maken van een unieke mix van digitale marketing, door influencers geleide routes en kant-en-klare ervaringen, biedt het bedrijf een zeer gedifferentieerd waardevoorstel in een groeiende markt van meer dan € miljard.
Ondanks de korte geschiedenis heeft een onderscheidend en innovatief waardevoorstel het bedrijf in staat gesteld om te worden erkend als hooggekwalificeerd en een van de pioniers in zijn referentiemarkt, die wordt vertegenwoordigd door een snel groeiend en gefragmenteerd concurrentielandschap. Het bedrijf heeft een flexibel en schaalbaar bedrijfsmodel dat kan worden gekopieerd in andere landen, wat de weg vrijmaakt voor een succesvol internationaliseringsplan voor de komende jaren.
Kernpunten
Opgericht: 2019
Locatie: Hoofdkantoor in Zuid-Europa met een tweede kantoor in Milaan en een pas geopend Spaans filiaal
Medewerkers: 60+ medewerkers en 220+ professionele reiscoördinatoren
2024 Inkomsten (pro forma geconsolideerd): €49M
2025 Verwachte inkomsten: €78,6M
2025 Verwachte EBITDA: €2.6M
Aantal passagiers (cumulatief): 44,000+
Reizen in 2025: 1.800+ geplande groepsreizen
Instagram-community: 600.000+ volgers met 1,05% betrokkenheid
Bedrijfsmodel
Kernactiviteiten:
Volledig verzorgde en meeslepende groepsreiservaringen
Eigen reisontwerpen geleid door professionele coördinatoren en beïnvloeders
Productie van digitale inhoud en mediacampagnes voor intern gebruik en merkpartners
Inbegrepen diensten: Vluchten, accommodatie, activiteiten, lokaal vervoer, verzekering en coördinatie ter plaatse
Schaalbaarheid: Volledig digitaal, asset-light model met uitbestede inkoop en IT-ontwikkeling
Inkoop: Beheerd via exclusieve overeenkomsten met verbonden partijen
Door de gemeenschap geleid: Hoge retentie- en verwijzingsratio met groeiend merkvertrouwen en loyaliteit
Marktpositie en concurrentievoordeel
In de top 3 van aanbieders van ervaringsreizen naar omzet en volume in Italië
Best-in-class EBITDA-marges en groeitraject ten opzichte van branchegenoten
Toonaangevende prestaties in sociale media en merkbetrokkenheid
Uniek klantenprofiel: 18-45-jarige reizigers op zoek naar authentieke, sociale en avontuurlijke ervaringen
Kosten voor klantenwerving (2024): €104
Levensduurwaarde (2024): €3.967
LTV/CAC-verhouding: 38x
2024 Behoudspercentage: 20%
Strategische groeifactoren
Geografische uitbreiding:
Spanje dochteronderneming operationeel
Lopende M&A-verkenningen in Frankrijk en Duitsland
Productuitbreiding:
Thematische ervaringen (bijv. muziekfestivals, door influencers geleide tours)
Gediversifieerde prijsstrategie voor bredere demografische aantrekkingskracht
Gemeenschapsgeld verdienen:
Samenwerkingsverbanden met merken (bijv. Fujifilm, Warner Music, Tinaba)
Evenementen (bijv. Si Vola Fests met Italiaanse topartiesten)
Doelgroep
Digitaal ingestelde, sociaal actieve soloreizigers van 18-45 jaar
Alleenstaanden die veel geld uitgeven en vaak meerdere reizen boeken
Gemotiveerd door unieke culturele onderdompeling, vriendschap en avontuur
91% herhalingsinteresse en 98% doorverwijsintentie onder onderzochte klanten
Basic Details
Target Price:
EUR 59,000,000
Gross Revenue
$49,000,000
EBITDA
$1,500,000
Business ID:
L#20250931
Country
Italië
Detail
Similar Businesses
Published on november 3, 2025 op 3:59 pm. Bijgewerkt op november 3, 2025 op 3:59 pm
Platform Reiservaringen
$1,600,000
Internet Bedrijven
PREVIOUS PROPERTY
Gelicentieerd Zwitsers cryptofintech platform
NEXT PROPERTY
40-jarige historische productie van pastamachines en -fabrieken Made in Italy