Location Worldwide Job type Full-Time

MergersCorp M&A International de leider in Bedrijfsverkopen & -overnames breidt momenteel uit en is actief op zoek naar adviseurs voor onze bestaande kantoren en Managing Partners om extra kantoren te openen.

MergersCorp M&A International biedt een uitgebreid trainings- en mentorprogramma onder leiding van onze Managing Partners die zeer gerespecteerd worden en vele jaren ervaring hebben. Het bedrijf maakt gebruik van bedrijfseigen systemen en de nieuwste technologie om onze adviseurs de allernieuwste hulpmiddelen te geven die nodig zijn om succesvol te zijn in de bedrijfsmakelaardij en fusie- en overname-industrie. Een zakelijke achtergrond heeft de voorkeur. Ervaring is niet nodig.

Word adviseur bedrijfsontwikkeling


MergersCorp M&A International zoekt medewerkers voor onze snelgroeiende M&A-praktijk. Succesvolle kandidaten hebben sterke cognitieve en interpersoonlijke vaardigheden, willen hun professionele en persoonlijke vaardigheden ontwikkelen en zijn gemotiveerd door het vooruitzicht om een toonaangevend adviesbureau voor fusies en overnames op te bouwen.

De functie van Associate bij MergersCorp M&A International houdt nauwe interactie in met de senior bankiers van het bedrijf en de senior executives van klanten. Onze medewerkers zijn nauw betrokken bij elk aspect van een fusie- en overnametransactie en beheersen uiteindelijk het vermogen om een deal van begin tot eind uit te voeren. Gezien ons wereldwijde platform krijgen Associates ook veel te maken met internationale klanten en inkopers, wat hun ervaring nog verder verbetert.

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • De dagelijkse activiteiten ondersteunen of leiden die de uitvoering van strategische transacties mogelijk maken. Tot de belangrijkste activiteiten behoren het uitvoeren van due diligence, het ontwikkelen van financiële analyses en modellen en het voorbereiden van presentaties en business cases waarin de financiële en strategische implicaties van transacties worden belicht voor het uitvoerend management en voor goedkeuring door de raad van bestuur.
  • Onderzoek en analyseer trends in de gezondheidszorg, met name met betrekking tot fusies en overnames en investeringsactiviteiten. Regelmatige updates over belangrijke ontwikkelingen voorbereiden voor presentatie aan het uitvoerend management.
  • Ondersteunen bij de evaluatie en voorbereiding van aanbevelingen voor investeringen in strategische op gezondheidszorg en technologie gerichte private equity- en durfkapitaalfondsen. Toezicht houden op de activiteit en prestaties van de strategische fondsen waarin Blue Cross of North Carolina heeft geïnvesteerd.
  • Initiatief nemen om procesverbeteringen door te voeren en benaderingen te standaardiseren.
  • Speciale ad-hocprojecten uitvoeren voor de bedrijfsleiding.

Kwalificaties:

  • Bachelordiploma of gevorderd diploma (indien vereist)
  • 3+ jaar ervaring in gerelateerd vakgebied
  • In plaats van een diploma, 5+ jaar ervaring in gerelateerd vakgebied
  • Nice to Have (gewenste kwalificaties)
  • Vaardig met MS Office-suite, met name Excel en PowerPoint.
  • Vaardig in het bouwen van dynamische en gedetailleerde drie-staten financiële modellen en het uitvoeren van rigoureuze financiële analyses.
  • Ervaren in het uitvoeren van fusies, overnames en investeringstransacties.
  • In staat om proactief samen te werken met vele functionele gebieden en groepen om diligence- en andere transactie-inspanningen te ondersteunen.
  • Sterk zakelijk Engels