Contact M&A Advisor

    [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
    Volledige naam
    [/wpmlcf7-1-text]


    [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
    Bedrag in $
    [/wpmlcf7-4-number]


    [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
    Maanden
    [/wpmlcf7-5-number]




    Wereldwijd CX- en Contact Center-platform

    Beschrijving

    L#20250903

    Het bedrijf is een toonaangevende leverancier van customer experience ( CX) en contactcenterdiensten, gespecialiseerd in oplossingen voor omnichannelklantzorg. Met een technologisch platform en meer dan 4.000 agenten wereldwijd levert het bedrijf innovatieve oplossingen voor klantervaring in verschillende sectoren, met de nadruk op telecommunicatie, overheid, financiële dienstverlening en gezondheidszorg. Het bedrijf onderhoudt sterke relaties met zijn klanten, met name in de telecommunicatiesector. De grootste klant vertegenwoordigt 40% van de omzet. De technologische capaciteiten van het bedrijf omvatten AI-gestuurde oplossingen zoals AI Conversation Simulation, Real Time Accent Translation en Automated QA, waarmee het bedrijf zich positioneert als een innovatieve speler in de customer experience industrie. De huidige groeistrategie van het bedrijf richt zich op uitbreiding binnen de kernactiviteiten met behoud van operationele efficiëntie en gebruikmakend van het wereldwijde leveringsmodel dat onshore, nearshore en offshore capaciteiten combineert. Bovendien is het bedrijf goed gepositioneerd voor de volgende groeifase onder de nieuwe eigenaar.

    Bediende sectoren:

    • Telecommunicatie
    • Overheid
    • Gezondheidszorg
    • Andere industrieën

    Aangeboden diensten:

    • Klantenservice
    • Technische ondersteuning
    • Verkoopondersteuning
    • Back Office
    • AI-gestuurde oplossingen
    • Omnichannel ondersteuning (spraak, chat, e-mail, sociale media)
    • Digitale en zelfbedieningsoplossingen
    • Platform voor AI-oplossingen voor gesprekken

    Geografie:

    • Hoofdkantoor in de VS
    • Activiteiten in 10 landen

    Aantal medewerkers:

    • 4.000+ Agenten

    Inkomsten:

    • 191 miljoen dollar

    EBITDA:

    • 11,5% van de omzet

     

    Basic Details

    Target Price:

    $ 0

    Gross Revenue

    $191,000,000

    EBITDA

    $21,965,000

    Business ID:

    L#20250903

    Country

    Verenigde Staten

    Detail

    Business ID:L#20250903
    Target Price: $ 0
    Gross Revenue:$191,000,000
    EBITDA:$21,965,000
    Target Price / Revenue:TBD
    Target Price / EBITDA:TBD
    Contact M&A Advisor

      [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
      Volledige naam
      [/wpmlcf7-1-text]


      [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
      Bedrag in $
      [/wpmlcf7-4-number]


      [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
      Maanden
      [/wpmlcf7-5-number]




      Similar Businesses

      Published on december 9, 2025 op 10:46 pm. Bijgewerkt op december 9, 2025 op 10:46 pm


      PREVIOUS PROPERTY

      1,00MW PV Fotovoltaïsche zonne-energiecentrale (“PAS”)

      NEXT PROPERTY

      Historisch multinationaal contract productiebedrijf

      Het bedrijf is een toonaangevende leverancier van customer experience ( CX) en contactcenterdiensten, gespecialiseerd in oplossingen voor omnichannelklantzorg. Met een technologisch platform en meer dan 4.000 agenten wereldwijd levert het bedrijf innovatieve oplossingen voor klantervaring in verschillende sectoren, met de nadruk op telecommunicatie, overheid, financiële dienstverlening en gezondheidszorg. Het bedrijf onderhoudt sterke relaties met zijn klanten, met name in de telecommunicatiesector. De grootste klant vertegenwoordigt 40% van de omzet. De technologische capaciteiten van het bedrijf omvatten AI-gestuurde oplossingen zoals AI Conversation Simulation, Real Time Accent Translation en Automated QA, waarmee het bedrijf zich positioneert als een innovatieve speler in de customer experience industrie. De huidige groeistrategie van het bedrijf richt zich op uitbreiding binnen de kernactiviteiten met behoud van operationele efficiëntie en gebruikmakend van het wereldwijde leveringsmodel dat onshore, nearshore en offshore capaciteiten combineert. Bovendien is het bedrijf goed gepositioneerd voor de volgende groeifase onder de nieuwe eigenaar.

      Bediende sectoren:

      Aangeboden diensten:

      Geografie:

      Aantal medewerkers:

      Inkomsten:

      EBITDA:

       

      MergersCorp M&A
      International As Seen On

      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1