Contact M&A Advisor

    [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
    Volledige naam
    [/wpmlcf7-1-text]


    [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
    Bedrag in $
    [/wpmlcf7-4-number]


    [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
    Maanden
    [/wpmlcf7-5-number]




    Uniek gepatenteerd cosmeticamerk met gezaghebbende aanwezigheid

    Beschrijving

    L#20220295

    In 2021 werd de wereldwijde markt voor huidverzorgingsproducten geschat op 135,85 miljard dollar. Huidverzorging groeit als marktsegment sneller dan elk ander onderdeel van de schoonheidsindustrie. De verkoop van huidverzorgingsproducten steeg vorig jaar met 13% in de Verenigde Staten. Online beautywinkels groeiden in die tijd met 24%, met huidverzorging als koploper. De groei van huidverzorging is toe te schrijven aan de unieke positie die het inneemt binnen een verscheidenheid aan trends: een groeiend verlangen naar gezondheidsbevorderende en zelfverzorgingsproducten, toenemende interesse in de kracht van regimes en routines, het vermogen van sociale media om consumenten sneller te empoweren en te informeren en, uniek, het vermogen van nieuwe technologie om de ongewoon complexe keuzes die consumenten hebben als ze in contact komen met huidverzorgingsmerken te vereenvoudigen.

    Bedrijfsoverzicht

    Het bedrijf produceert en verkoopt een unieke en gepatenteerde huidverzorgingslijn die een brug slaat tussen ambulante huidverzorgingsdiensten en verkrijgbaarheid zonder recept. Het bedrijf produceert de enige huidverzorgingslijn voor onder de huid die vrij verkrijgbaar is en die bijna elke andere huidverzorgingslijn aanvult. Dit merk kan naadloos aansluiten bij een ander huidverzorgingsmerk zonder productconflicten.

    Geboren in de tandheelkundige industrie met een gepubliceerde doorbraak in 2004, ontwikkelde het bedrijf een huidverzorgingsmerk dat onderscheidend is, een gezaghebbende aanwezigheid heeft in de huidverzorgingsruimte en qua naamsbekendheid boven de gemiddelde topische of huidverzorgingslijn staat. Het gepatenteerde en gepubliceerde merk, de techniek en de productlijn van het bedrijf verbinden de lijnen tussen tandheelkunde en huidverzorging en hebben een nieuwe behandelingsweg geopend.

    Het merkproduct is recessiebestendig. De klant van het bedrijf is nooit de $30 huidverzorgingskoper op Amazon geweest. In plaats daarvan zoeken klanten een alternatief voor injectie. Jaarlijks wordt er meer dan 5 miljard aan gezichtsinjecties verkocht. Dit merk bevindt zich in de begeerde ruimte tussen injecties en crèmes. Als de economie vertraagt, zullen waarschijnlijk meer vrouwen alternatieven zoeken voor dure cosmetische injecties en invasieve behandelingen. Dit is ook de reden waarom een positie in de professionele werkomgeving, zoals tandartspraktijken en dermatologiepraktijken, een sleutelrol speelt in de toekomst van het bedrijf.

    Het gepatenteerde en gepubliceerde merk, de techniek en de productlijn van het bedrijf verbinden de lijnen tussen tandheelkunde en huidverzorging en hebben een nieuwe behandelingsweg geopend.

    Hoogtepunten

    • Technologie is gepatenteerd met nog 15 jaar bescherming
    • Retail-, Wholesale-, Professional- en Affiliate-markten moeten nog worden gerealiseerd
    • Productlijn gemiddeld 95% marge
    • Bedrijfsmerk vestigde publieksrecord op Shark Tank
    • Voortdurende publiciteit via Shark Tank en aangesloten zenders in 16 landen
    • Het gemiddelde rendement in de schoonheidsindustrie is 8% VS 4% voor het bedrijf
    • Het bedrijf heeft gemiddeld één miljoen webbezoekers per jaar
    • 18 jaar oud merk met nog 15 jaar patent

    Basic Details

    Target Price:

    $ 2,850,000

    Gross Revenue

    $1,008,218

    EBITDA

    TBA

    Business ID:

    L#20220295

    Country

    Verenigde Staten

    State:

    Verenigde Staten

    Detail

    Business ID:L#20220295
    Target Price: $ 2,850,000
    Gross Revenue:$1,008,218
    EBITDA:TBA
    Target Price / Revenue:2.83x
    Target Price / EBITDA:2850000x
    Contact M&A Advisor

      [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
      Volledige naam
      [/wpmlcf7-1-text]


      [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
      Bedrag in $
      [/wpmlcf7-4-number]


      [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
      Maanden
      [/wpmlcf7-5-number]




      высокоскоростной VPN

      PREVIOUS PROPERTY

      10-jaar-oude supersnelle VPN met VS, VK, Europese klanten

      NEXT PROPERTY

      Public Relations Bedrijf

      In 2021 werd de wereldwijde markt voor huidverzorgingsproducten geschat op 135,85 miljard dollar. Huidverzorging groeit als marktsegment sneller dan elk ander onderdeel van de schoonheidsindustrie. De verkoop van huidverzorgingsproducten steeg vorig jaar met 13% in de Verenigde Staten. Online beautywinkels groeiden in die tijd met 24%, met huidverzorging als koploper. De groei van huidverzorging is toe te schrijven aan de unieke positie die het inneemt binnen een verscheidenheid aan trends: een groeiend verlangen naar gezondheidsbevorderende en zelfverzorgingsproducten, toenemende interesse in de kracht van regimes en routines, het vermogen van sociale media om consumenten sneller te empoweren en te informeren en, uniek, het vermogen van nieuwe technologie om de ongewoon complexe keuzes die consumenten hebben als ze in contact komen met huidverzorgingsmerken te vereenvoudigen.

      Bedrijfsoverzicht

      Het bedrijf produceert en verkoopt een unieke en gepatenteerde huidverzorgingslijn die een brug slaat tussen ambulante huidverzorgingsdiensten en verkrijgbaarheid zonder recept. Het bedrijf produceert de enige huidverzorgingslijn voor onder de huid die vrij verkrijgbaar is en die bijna elke andere huidverzorgingslijn aanvult. Dit merk kan naadloos aansluiten bij een ander huidverzorgingsmerk zonder productconflicten.

      Geboren in de tandheelkundige industrie met een gepubliceerde doorbraak in 2004, ontwikkelde het bedrijf een huidverzorgingsmerk dat onderscheidend is, een gezaghebbende aanwezigheid heeft in de huidverzorgingsruimte en qua naamsbekendheid boven de gemiddelde topische of huidverzorgingslijn staat. Het gepatenteerde en gepubliceerde merk, de techniek en de productlijn van het bedrijf verbinden de lijnen tussen tandheelkunde en huidverzorging en hebben een nieuwe behandelingsweg geopend.

      Het merkproduct is recessiebestendig. De klant van het bedrijf is nooit de $30 huidverzorgingskoper op Amazon geweest. In plaats daarvan zoeken klanten een alternatief voor injectie. Jaarlijks wordt er meer dan 5 miljard aan gezichtsinjecties verkocht. Dit merk bevindt zich in de begeerde ruimte tussen injecties en crèmes. Als de economie vertraagt, zullen waarschijnlijk meer vrouwen alternatieven zoeken voor dure cosmetische injecties en invasieve behandelingen. Dit is ook de reden waarom een positie in de professionele werkomgeving, zoals tandartspraktijken en dermatologiepraktijken, een sleutelrol speelt in de toekomst van het bedrijf.

      Het gepatenteerde en gepubliceerde merk, de techniek en de productlijn van het bedrijf verbinden de lijnen tussen tandheelkunde en huidverzorging en hebben een nieuwe behandelingsweg geopend.

      Hoogtepunten

      MergersCorp M&A
      International As Seen On

      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1