Contact M&A Advisor

    [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
    Volledige naam
    [/wpmlcf7-1-text]


    [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
    Bedrag in $
    [/wpmlcf7-4-number]


    [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
    Maanden
    [/wpmlcf7-5-number]




    SAAS Natural Language Processing voor social listening en data-analyse

    Beschrijving

    L#20230523

    Het bedrijf is een Software as a Service-bedrijf dat in 2010 is gestart en in 2011 is opgericht in Barcelona. Met speciale aandacht voor Natural Language Processing is het bedrijf gespecialiseerd in het structureren van ongestructureerde gegevens voor niet-technische gebruikers.

    Dankzij een krachtig en toch gebruiksvriendelijk dashboard en een team van analisten biedt de service succesvolle ervaringen rond sociale gegevens.
    Van het scrapen van het web tot het inschakelen van contactcentra met omnichannelmogelijkheden en tekstverrijking, ze bieden Social Listening Services en tools voor het nieuwe tijdperk van Big Data.

    Differentiatoren

    – Spiders: Software heeft spiders gebouwd om te zoeken op facebook.com, instagram.com, tiktok.com en linkedin.com zodat ze alle gesprekken kunnen voeren en de huidige beperkingen door deze sociale netwerken API’s kunnen vermijden. Ze leveren ook ad-hoc scrapingdiensten aan andere klanten.
    – Curation: Elke klant krijgt een toegewijde gegevensanalist die verantwoordelijk is voor het beheren van zoekopdrachten en het opschonen van gegevens. Dit zorgt ervoor dat de kwaliteit van de gegevens constant hoog blijft, ongeacht het expertiseniveau van de klant. Eigenlijk willen de meeste klanten de query’s niet eens zien, ze delegeren dat aan een team van experts en zijn verzekerd van de kwaliteit van de gegevens.
    – Ondersteuning: De datacurator is de supportmedewerker die rechtstreeks aan elke klant wordt toegewezen, dus ze hebben altijd iemand die verantwoordelijk is voor hun account die er precies alles over weet en met wie contact kan worden opgenomen in hun tijdzone via e-mail, chat of telefoon.
    – Diensten: Waarschijnlijk de enige Social Listening Tool met een eigen team van Data Analisten die de kennis van de klant benutten om
    de kwalitatieve rapporten genereren die ze nodig hebben. Soms huren zelfs de bureaus die hen inhuren, ook de rapporten in omdat ze deze goedkoper en met een hoge analytische kwaliteit aanbieden.

    Producten

    – Belangrijkste product: Dashboard, een gebruiksvriendelijke analysetool met realtime gegevens voor niet-technische gebruikers.
    – Secundaire producten: Streams voor niet-ondersteunde KPI’s op tv-schermen, Ranking van sites op basis van populariteit, Connectors met ticketingdiensten zoals Zendesk en het nieuwe product dat binnenkort wordt gelanceerd “Social Plus”, een goedkoop product voor alleen eigen kanalen.
    – Geautomatiseerde Sentiment, Taal, Geslacht, Invloed en Categorietoewijzing.
    – Geautomatiseerde waarschuwingen en rapporten op basis van sjablonen om de behoeften van gebruikers aan te passen.
    – Geavanceerde indexeringsfuncties om nieuwe vermeldingen aan het dashboard toe te voegen.
    – Eenvoudig toevoegen van privégegevens van klanten uit elk type bron (tevredenheidsonderzoeken, resultaten van focusgroepen of interviews, klantgeschiedenis (CRM), incidentgeschiedenis (Helpdesk), zakelijke e-mail.

    Basic Details

    Target Price:

    EUR 1,000,000

    Gross Revenue

    $881,000

    EBITDA

    $136,000

    Business ID:

    L#20230523

    Country

    Spanje

    Detail

    Business ID:L#20230523
    Target Price: EUR 1,000,000
    Gross Revenue:$881,000
    EBITDA:$136,000
    Target Price / Revenue:1.14x
    Target Price / EBITDA:7.35x
    Contact M&A Advisor

      [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
      Volledige naam
      [/wpmlcf7-1-text]


      [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
      Bedrag in $
      [/wpmlcf7-4-number]


      [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
      Maanden
      [/wpmlcf7-5-number]




      Similar Businesses

      Published on december 9, 2025 op 11:13 pm. Bijgewerkt op december 9, 2025 op 11:13 pm


      PREVIOUS PROPERTY

      Afvalinzameling, recycling en terugwinning

      NEXT PROPERTY

      Bedrijf gespecialiseerd in de productie en verkoop van PVC sierpanelen

      Het bedrijf is een Software as a Service-bedrijf dat in 2010 is gestart en in 2011 is opgericht in Barcelona. Met speciale aandacht voor Natural Language Processing is het bedrijf gespecialiseerd in het structureren van ongestructureerde gegevens voor niet-technische gebruikers.

      Dankzij een krachtig en toch gebruiksvriendelijk dashboard en een team van analisten biedt de service succesvolle ervaringen rond sociale gegevens.
      Van het scrapen van het web tot het inschakelen van contactcentra met omnichannelmogelijkheden en tekstverrijking, ze bieden Social Listening Services en tools voor het nieuwe tijdperk van Big Data.

      Differentiatoren

      – Spiders: Software heeft spiders gebouwd om te zoeken op facebook.com, instagram.com, tiktok.com en linkedin.com zodat ze alle gesprekken kunnen voeren en de huidige beperkingen door deze sociale netwerken API’s kunnen vermijden. Ze leveren ook ad-hoc scrapingdiensten aan andere klanten.
      – Curation: Elke klant krijgt een toegewijde gegevensanalist die verantwoordelijk is voor het beheren van zoekopdrachten en het opschonen van gegevens. Dit zorgt ervoor dat de kwaliteit van de gegevens constant hoog blijft, ongeacht het expertiseniveau van de klant. Eigenlijk willen de meeste klanten de query’s niet eens zien, ze delegeren dat aan een team van experts en zijn verzekerd van de kwaliteit van de gegevens.
      – Ondersteuning: De datacurator is de supportmedewerker die rechtstreeks aan elke klant wordt toegewezen, dus ze hebben altijd iemand die verantwoordelijk is voor hun account die er precies alles over weet en met wie contact kan worden opgenomen in hun tijdzone via e-mail, chat of telefoon.
      – Diensten: Waarschijnlijk de enige Social Listening Tool met een eigen team van Data Analisten die de kennis van de klant benutten om
      de kwalitatieve rapporten genereren die ze nodig hebben. Soms huren zelfs de bureaus die hen inhuren, ook de rapporten in omdat ze deze goedkoper en met een hoge analytische kwaliteit aanbieden.

      Producten

      – Belangrijkste product: Dashboard, een gebruiksvriendelijke analysetool met realtime gegevens voor niet-technische gebruikers.
      – Secundaire producten: Streams voor niet-ondersteunde KPI’s op tv-schermen, Ranking van sites op basis van populariteit, Connectors met ticketingdiensten zoals Zendesk en het nieuwe product dat binnenkort wordt gelanceerd “Social Plus”, een goedkoop product voor alleen eigen kanalen.
      – Geautomatiseerde Sentiment, Taal, Geslacht, Invloed en Categorietoewijzing.
      – Geautomatiseerde waarschuwingen en rapporten op basis van sjablonen om de behoeften van gebruikers aan te passen.
      – Geavanceerde indexeringsfuncties om nieuwe vermeldingen aan het dashboard toe te voegen.
      – Eenvoudig toevoegen van privégegevens van klanten uit elk type bron (tevredenheidsonderzoeken, resultaten van focusgroepen of interviews, klantgeschiedenis (CRM), incidentgeschiedenis (Helpdesk), zakelijke e-mail.

      MergersCorp M&A
      International As Seen On

      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1