$10,000,000$1,700,000/EBITDA
Bahama's | Callcenter | L#20250928

Een gerenommeerd, goed presterend KPO/BPO-platform in het Caraïbisch gebied, met een bewezen staat van dienst in het leveren van eersteklas meertalige diensten aan een prestigieuze, langdurige klantenkring. Hoogtepunten Locat ...

$10,000,000$1,700,000/EBITDA
$1,700,000
$6,500,000$1,300,000/EBITDA
Argentinië | Callcenter | L#20250939

Deze entiteit staat hoog aangeschreven voor haar diepgaande capaciteiten op het gebied van klantbetrokkenheid en het consistent leveren van uitzonderlijke klantervaringen (CX) in diverse wereldwijde markten. Belangrijke operatione ...

$6,500,000$1,300,000/EBITDA
$1,300,000
property

Caraïbische gevestigde BPO-provider

EBITDA

$1,700,000

Gross

$22,000,000

Price

$10,000,000
property

30 jaar oude krachtpatser van Latijns-Amerika op het gebied van omnichannel BPO

EBITDA

$1,300,000

Gross

$6,000,000

Price

$6,500,000

Callcenter For Sale

Call Center te koop, Vind de beste gevestigde Call Center te koop, Call Center te koop Marktplaats, Koop een Call Center bedrijf in, Call Center bedrijven te koop, Ontdek mogelijkheden voor ondernemers in de Verenigde Staten, Call Center bedrijven te koop. Bekijk de beste callcenters te koop die nu beschikbaar zijn om te kopen, callcenterbusiness te koop, ontdek callcenterbusiness te koop, callcenterbusiness te koop, callcenterbusinesskansen.

Een gerenommeerd, goed presterend KPO/BPO-platform in het Caraïbisch gebied, met een bewezen staat van dienst in het leveren van eersteklas meertalige diensten aan een prestigieuze, langdurige klantenkring.

Hoogtepunten

  • Locatie: Operationeel centrum in het Caribisch gebied met zowel nearshore als offshore mogelijkheden.

  • Team: 1.100+ medewerkers met uitbreidingscapaciteit voor 400 extra werkplekken.

  • Leiderschap: Doorgewinterd management met meer dan 20 jaar ervaring in de BPO-sector.

  • Talen: Diensten worden geleverd in het Engels, Spaans en Frans.

Geleverde diensten

  • Tier 2+ spraakondersteuning

  • Back-office verwerking

  • Communicatie via e-mail, chat en sms

  • Gespecialiseerd in klantenservice, retentie, incasso en verkoop

Klantenportefeuille

  • Langlopende contracten (4-11 jaar)

  • Blue-chip klanten met topposities in tevredenheid

  • #nr. 1 op de ranglijst van prestaties voor elke klant

Servicedistributie

  • Verkoop: 48%

  • Klantenservice: 43%

  • Behoud: 7%

  • Collecties: 2%

Blootstelling aan de industrie

  • Menselijk kapitaal

  • Telecom

  • Financiën

  • Media (inkomend en uitgaand)

Financiële momentopname (CY 2025 projecties)

  • Brutowinst: $11,4M

  • Geschatte EBITDA: $1.7M

  • EBITDA-marge: ~15% met potentiële incrementele marges van meer dan 35%