Contact M&A Advisor

    [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
    Volledige naam
    [/wpmlcf7-1-text]


    [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
    Bedrag in $
    [/wpmlcf7-4-number]


    [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
    Maanden
    [/wpmlcf7-5-number]




    30 jaar oud historisch ceremonieel kledingmerk voor bruiloften

    Beschrijving

    L#20250909

    Het bedrijf werd 30 jaar geleden opgericht en heeft momenteel een gevestigd kledingmerk op de Portugese markt. Het biedt kleding voor feestelijke gelegenheden zoals bruiloften en doopfeesten, maar ook enkele casual lijnen. Het merk heeft kleding voor alle stijlen, geslachten en leeftijden en garandeert altijd de maximale kwaliteit van haar producten.

    Het bedrijf kende een aanzienlijke volumegroei, met stijgingen van 77% in 2021 en 57% in 2022, waarmee het niveau van vóór de pandemie werd overtroffen.

    In het eerste kwartaal van 2023 steeg de verkoop met 28% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

    De winkel is strategisch gelegen in een van de meest prominente, diverse en drukbezochte winkelcentra van het land.

    In 2022 en begin 2023 stond de winkel in de top 10% van de best presterende winkels van het winkelcentrum wat betreft omzet.

    Er is een grote kans op uitbreiding, aangezien het bedrijfsmodel gemakkelijk schaalbaar is dankzij de grote naamsbekendheid van het merk. Het managementteam beschouwt het openen van nieuwe locaties in andere regio’s van het land als een belangrijke strategische stap.

    Het merk richt zich voornamelijk op klanten op de binnenlandse markt en in PALOP-landen (Portugees sprekende Afrikaanse landen).

    Het is een financieel stabiel bedrijf dat de COVID-fase relatief soepel heeft doorlopen, ondanks het feit dat het een paar maanden gesloten is geweest. Covid bewees dat het merk anders was en slaagde erin overeind te blijven in deze moeilijke tijd. Het concept is getest, werkt en is uitbreidbaar

    Reden voor verkoop: De eigenaren willen met pensioen

    Basic Details

    Target Price:

    EUR 1,500,000

    Gross Revenue

    $2,043,401

    EBITDA

    $532,184

    Business ID:

    L#20250909

    Country

    Portugal

    Detail

    Business ID:L#20250909
    Target Price: EUR 1,500,000
    Gross Revenue:$2,043,401
    EBITDA:$532,184
    Target Price / Revenue:0.73x
    Target Price / EBITDA:2.82x
    Contact M&A Advisor

      [wpmlcf7-1-tekst* text-946 class:form-control placeholder]
      Volledige naam
      [/wpmlcf7-1-text]


      [wpmlcf7-4-nummer* text-636 class:form-control placeholder]
      Bedrag in $
      [/wpmlcf7-4-number]


      [wpmlcf7-5-nummer* tekst-587 class:form-control placeholder]
      Maanden
      [/wpmlcf7-5-number]




      Similar Businesses

      Published on december 9, 2025 op 10:47 pm. Bijgewerkt op december 9, 2025 op 10:47 pm


      PREVIOUS PROPERTY

      Wereldwijde ROI-software en analyseplatform voor de gezondheidszorg

      NEXT PROPERTY

      13 jaar oud Aziatisch Linux webhostingbedrijf

      Het bedrijf werd 30 jaar geleden opgericht en heeft momenteel een gevestigd kledingmerk op de Portugese markt. Het biedt kleding voor feestelijke gelegenheden zoals bruiloften en doopfeesten, maar ook enkele casual lijnen. Het merk heeft kleding voor alle stijlen, geslachten en leeftijden en garandeert altijd de maximale kwaliteit van haar producten.

      Het bedrijf kende een aanzienlijke volumegroei, met stijgingen van 77% in 2021 en 57% in 2022, waarmee het niveau van vóór de pandemie werd overtroffen.

      In het eerste kwartaal van 2023 steeg de verkoop met 28% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

      De winkel is strategisch gelegen in een van de meest prominente, diverse en drukbezochte winkelcentra van het land.

      In 2022 en begin 2023 stond de winkel in de top 10% van de best presterende winkels van het winkelcentrum wat betreft omzet.

      Er is een grote kans op uitbreiding, aangezien het bedrijfsmodel gemakkelijk schaalbaar is dankzij de grote naamsbekendheid van het merk. Het managementteam beschouwt het openen van nieuwe locaties in andere regio’s van het land als een belangrijke strategische stap.

      Het merk richt zich voornamelijk op klanten op de binnenlandse markt en in PALOP-landen (Portugees sprekende Afrikaanse landen).

      Het is een financieel stabiel bedrijf dat de COVID-fase relatief soepel heeft doorlopen, ondanks het feit dat het een paar maanden gesloten is geweest. Covid bewees dat het merk anders was en slaagde erin overeind te blijven in deze moeilijke tijd. Het concept is getest, werkt en is uitbreidbaar

      Reden voor verkoop: De eigenaren willen met pensioen

      MergersCorp M&A
      International As Seen On

      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1
      • brand 1